Rezultati pretraživanja

Na upit TitleAndResponsibility_swish=(marketing* management* ) pronađeno je 7 rezultata ...

1
Autor(i):Shapiro, Benson P. ; Dolan, Robert J. ; Quelch, John A.
Naslov:Marketing management / Benson P. Shapiro, Robert J. Dolan, John A. Quelch.
Impresum:Homewood, Ill. : R.D. Irwin , 1985-<1985 >.
Materijalni opis:v. <1-3 > : ill. ; 25 cm.
Nakladnička cjelina:The Irwin series in marketing
Napomene:v. 1. Principles, analysis, and applications . - v. 2. Strategy, planning, and implementation. - v. 3. From theory to practice.. - Includes bibliographies.
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
Dijelovi (skup od):Volume 1
MFN:6532
ID008030
2
ISBN:025606668X
Autor(i):Peter, Paul J. ; Donnelly, James H.
Naslov:Marketing management : knowledge and skills : text, analysis, cases, plans / J. Paul Peter, James H. Donnelly, Jr.
Izdanje:2nd ed.
Impresum:Homewood, IL : BPI/Irwin , 1989..
Materijalni opis:xvi, 928 p. : ill. ; 25 cm.
Napomene:Bibliography: p. 907-919. - Includes indexes.
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:6531
ID008029
3
ISBN:0-471-98490-6
Autor(i):Kasper, Hans ; van Helsdingen, Piet ; de Vries jr, Wouter
Naslov:Services marketing management : an international perspective / Hans Jasper, Piet van Helsdingen, Wouter de Vries jr
Impresum:Chichester...<etc.> : John Wiley , 1999.
Materijalni opis:XVIII, 750 str. ; 24 cm
Napomene:Bibliografija: str. 725-739. - Kazalo
UDK:H.410 ; O.323
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:3225
ID003335
4
ISBN:0-471-96430-1
Autor(i):Moutinho, Luiz ; Goode, Mark ; Davies, Fiona
Naslov:Quantitative analysis in marketing management / Luiz Moutinho, Mark Goode and Fiona Davies
Impresum:Chichester <etc.> : John Wiley , 1998.
Materijalni opis:X, 331 str. ; 23 cm
Napomene:Kazalo
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:2499
ID002583
5
ISBN:0-03-099035-1
Naslov:Contemporary services marketing management : a reader / Edited by Mark Gabbot and Gillian Hogg
Impresum:London, Fort Worth...etc. : The Dryden Press , 1997.
Materijalni opis:XIV, 537 str. ; 25 cm
Napomene:Bibliografija: str. 520-521
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:4192
ID005649
6
ISBN:0-471-96066-7
Naslov:Understanding services management : integrating marketing, organisational behaviour, operations and human resource management / Edited by William J. Glynn, James G. Barnes
Impresum:Chichester ; New York...etc. : Wiley , 1995.
Materijalni opis:XXVI, 485 str. ; 24 cm
Napomene:Kazalo
Ostali autori:Glynn, William J. ; Barnes, James G.
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:4645
ID006108
7
ISBN:953-170-009-5
Autor(i): Kotler, Philip
Naslov:Marketing management : analysis, planning, implementation, and control = Upravljanje marketingom : analiza, planiranje, primjena i kontrola / Philip Kotler ; prevela Vlasta Andrlić
Impresum:Zagreb : Informator , 1994. .
Materijalni opis:XXXII, 929, [2] str. : graf. prikazi ; 25 cm
Nakladnička cjelina:Posebno izdanje Informatora
Napomene:Bilješka o autoru i njegova slika u bojama: str. ŠIVaĆ. - Bibliografske bilješke uz svako poglavlje. - Pojmovno kazalo.
UDK:339.138 658.8.012.4
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:6394
ID007890